سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام

1- درسته که تیم فوتبال جمهوری اسلامی، به مکزیک 3 به یک باخت! و چه باخت غیر قابل تحملی؛ حداقل این بچه‏های تیم ملی فکر گزارشگر بامزه تلویزیون رو هم نمی‏کنن که داشت از حرص می‏مرد!
2- درسته که تیم ملی باخت اما من خوش‏حالم! البته بهتون حق نمیدم که فکر کنید من آدم بی‏وتنی هستم و اینا!! اما من از یه لحاظ دیگه خوش‏حالم! یعنی درستش اینه که از اون لحاظ که تیم ملی این شکست افتضاح رو به ملت عزیز و دوست‏دار ورزش هدیه کرد ناراحتم اما از یه لحاظ دیگه خیلی خوش‏حالم...
3- البته این خوشحالی من می‏تونست به همین قضیه جام جهانی و اینا ربط داشته باشه اما خب نداره، شرمنده به خدا!!

4- مطمئنا خوش‏حالی‏م از امتحان خوبی که امروز دادم هم نیست چون دیشب هم که هیچی نخونده بودم و از خوندن شب امتحانم کلی عقب بودم هم شدیدا خوشحال بودم.
5- البته خداییش نمیخام سر کارتون بزارم، اما خب برای خودم هم یه خورده
عجیبه!

6- یه چیزی هم درباره وبلاگم میخام بگم
7- بعضی وقتا بعضی از دوستان مصلح و ناصح من قدم رو چشم من میزارن و به علاوه برام کامنت هم میزارن، اما آدرسی از خودشون به جا نمیزارن؛ خیلی دوست داشتم دوستانی که میان و کامنت می‏نویسن، یه آدرس کوچولو هم بنویسن که من علاوه بر مشرف شدن به خونه(مجازی)‏شون،
بدونم دارم حرفای چه کسی رو می‏شنوم.

8- فعلا همین...
9- راستی! بداخلاقی‏ها و بدخلقی‏های این چند وقت رو هم به بزرگی خودتون ببخشید به قول
... زندگیه دیگه!

یاعلی

++ هاست صلواتی


نوشته شده در  یکشنبه 85/3/21ساعت  10:12 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()

سلام

1- اگه قراره کسی ناامید باشه و اعصابش خورد باشه و کلا به هم ریخته باشه؛ اون من نیستم.
2- خوشی زیر دلم نزده و اساسا در چندش‏آورترین و کثافت‏بارترین لحظه عمرم هستم، اما من تا حالا دلم به یه مشت آدم خودخواه خودبین خودشیفته خوش نبوده که حالا به خاطر احمقی‏شون قرار باشه از حال برم.
3- جالبه نه؟ واژه‏های سراسر ادب رو حال می‏کنید؟ مهم نیست. مهم اینه که باید گرفتارش بشی تا بفهمی...
4- هیچ وقت حتی فکرش رو هم نمی‏کردم که آرزوم این باشه که کاش این خانومی که الان مادرمه، مادرم نبود و یه نفر دیگه جاش بود‍؛ هیچ‏وقت فکرش رو هم نمی‏کردم که آرزوم این باشه که کاش خواهرم می‏مرد.
5- زیاد جدی نگیرید. خدایشان رحمت کند.
6- باز هم زیاد جدی نگیرید،‏ زندگیه دیگه...

7- بعضی از دوستان عزیز برای جلوگیری از بسته شدن هاست سایت‏های مذهبی و ضدصهیونیستی اقدام به تهیه هاست نموده‏اند که دوستان و عزیزانی که نیاز دارند می‏توانند به وبلاگ استشهادی جنبشی بروند.

8- درسته که توی بند 5  و 6 گفتم که جدی نگیرید اما ...

یاعلی


نوشته شده در  چهارشنبه 85/3/17ساعت  8:12 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()

سلام

1- خیلی سخت شده، خیلی...

هیچ فکر نمی‌کردم که زندگی بتونه این همه سخت بشه.
کوچیک که بودم خدا خدا می‌کردم که هر چه زودتر بزرگ بشم، اما هنوز بزرگ نشده،‌ آرزوی کوچیک شدن‌ دارم.
نمیدونم، واقعا نمی‌دونم...
2- خیلی سخته آدم عمری به خاطر خودش و واسه خودش و به میل خودش زندگی کنه و توی یه چشم به هم زدن بهش بگن که از حالا باید چشمای مردم برات مهم باشه...
به خدا نمی‌خام فلسفه‌بافی کنم اما نمی‌خوام اونایی که از نزدیک من رو می‌شناسن کامل متوجه بشن.
توی این شرایط جهنمی، فقط به خاطر نگاه و حرف و کنایه و حرکات چشم و دهن مردم باید هزاران لحظه از زندگی‌م فاصله داشته باشم
فقط به خاطر نگاه مردم!
3- سناریو پردازی‌هام کم‌کم داره کار دستم میده...
اما چاره‌ای نیست...
هر لحظه باید انتظار یه اتفاق تازه،‌ یه نگاه بد، یه تهمت شاخ‌دار جدید، چه میدونم...
چند وقته حوصله خودمم ندارم...
راضیم...
4- نمی‌دونم...
امتحان دارم، مشق دارم یه عالمه، کلی تحقیق و کلی هم نوشتن...
همشون هم کلی وقت میگیره، تابستون رو هم باید مثل ... جون بکنم...
با این‌ همه باید کلی هم سعی کنم که چشمای مردم رو راضی کنم...
آخه اگه چشمای مردم راضی نباشه، باید برم بمیرم...
... این رو گفت، نگفتا اما ...

5- خسته‌م، بی‌حالم...
اما مهم نیست...
میدونم همین زودیا تموم میشه...
مشکل من فقط اینه که نمی‌دونم چجوری تموم میشه...
نمی‌دونم وقتی تموم میشه، من ساکت میشم یا ...
6- بازم مهم نیست...
امید دارم...
جای پر زدن زمین نیست، توی قلب آسمونه...
من و تو گر چه اسیریم، حیفه از غصه بمیریم...
7- دعا کنید برام...

++  ابیانه: محور برنامه های اقتصادی حضرت امام(ره)تحقق عدالت اجتماعی بود
++  بیانیه‏جنبش‏عدالتخواه‏دانشجویی: راه مواجهه با غوغازیست‌ها روشنگری و نقد جدی مبانی‌شان است
++  دانشگاه، شاهدی به مظلومیت مان
++  چه اقداماتی برای روشن شدن سرنوشت این 4 نفر انجام داده ایم؟
++  وقایع نگاری سه شنبه شب، سالگرد دوم خرداد؛ شبی که، 50- 40 نفر یار دبستانی! خیابان امیر آباد را تا صبح بیدار نگه داشتند
++  زمانی‏که‏خاتمی‏هاله‏ای‏از نور داشت/ یاد باد! آن‏روزگارانتان‏یاد باد!(روزنامه‏همشهری25/7/76 در دوره‏مدیریت‏مخالفان‏تقدس‏بخشی‏به‏شخصیت‏رییس‏جمهور)
++  سعید قاسمی: در جریان هدفمند تحمیق مردم با صداوسیما شریک نمی شوم!
++  قوه‌ی قضاییه باید در رابطه با قانون حقوق شهروندی اطلاع رسانی کند.
++  ناگفته‏های خدای آفتاب‏نیوز از انتخابات!


نوشته شده در  شنبه 85/3/6ساعت  8:32 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()

سلام

1-به دلیل عدم پایبندی عملی لیست وبلاگ‏های مجمع وبلاگ‏نویسان مسلمان (حداقل) به اصل 154 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تا رفع این کم‏کاری و بی‏انضباطی لینک مجمع را از لینک‏هایم حذف می‏کنم.

2-درخواست حذف نام وبلاگم از لیست مجمع را هم به مدیر سایت مجمع ارسال کرده‏ام که انتظار ان دارم که در اولین فرصت از لیست حذف شود.

3- گفتن این نکته را لازم می‏دانم که این کار تنها برای اعتراض به رویه موجود در لیست وبلاگ‏های مجمع است و با رفع کم‏کاری در زمینه تطابق وبلاگ‏های موجود در لیست با مرام‏نامه با کمال افتخار به جمع‏ مجمع خواهم پیوست.

دعا کنید.

++ مسیح یا کارگزار قیصر  فاطمه رجبی
++ خرداد و خاطرات      


نوشته شده در  پنج شنبه 85/3/4ساعت  8:18 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره):

مهمترین وظیفه،حراست از اصول امام (ره) و حرکت بر اساس آن اصول است

خبرگزاری فارس:رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جهان اسلام و همه آفاقی که شعاع وجودی امام (ره) آنها را فرا گرفته است، نشانه زنده بودن ایشان دانستند و افزودند:مهمترین وظیفه، حفظ و حراست از اندیشه و اصول امام (ره) و حرکت بر اساس آن اصول روشن و صریح است.

به گزارش خبرگزاری فارس حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)، فکر، حقیقت و هویت امام خمینی رحمه الله علیه را زنده و پویا دانستند و تأکید کردند:مهمترین وظیفه، حفظ و حراست از اندیشه و اصول امام (ره) و حرکت براساس آن اصول روشن و صریح است.

ایشان با اشاره به شخصیت خستگی ناپذیر و راسخ امام در دوران مبارزه و انقلاب اسلامی افزودند: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمانی حقیقی و روشن و بدون هراس از سختی‌ها و تهدیدها، در دورانی که حضور دین در اجتماع و حتی در عرصه‌های فردی بسیار کمرنگ و دین زدائی و اصول مادی بر دنیا حاکم بود، با قدرت وارد میدان شدند و با صراحت تمام، دین را به عنوان اساس زندگی انسانها مطرح و در صحنه عمل نیز نظام و دولتی را براساس دین پایه گذاری کردند. .

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موقعیت شناسی، تدبیر و استقامت امام (ره) خاطرنشان کردند: امام خمینی (ره) پایه گذار نهال و حقیقتی بودند که اکنون ریشه دوانیده است و قدرتهای بزرگ نیز با وجود همه توطئه ها و تلاشها، از مقابله با آن عاجزند. .

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: دشمنی قدرتهای سلطه‌طلب با نظام اسلامی، در واقع مقابله با اندیشه و راه امام (ره) است و با وجود گذشت 17 سال از ارتحال امام بزرگوار، آن شخصیت عظیم، و حقیقت و هویت او همچنان آماج حملات و کینه‌توزیهاست.

ایشان حضور افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان اسلام و همه آفاقی که شعاع وجودی امام آنها را فراگرفته است، نشانه زنده بودن امام (ره) دانستند و تأکید کردند: ابراز علاقه و عشق مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی و امام بزرگوار که بخشی از آن در سفر مقامات بلندپایه ایرانی به کشورهای اسلامی تجلی می یابد، نشان دهنده عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی و شعاع وجودی امام (ره) است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سخنان، پیامها و وصیتنامه امام عظیم الشأن، در بر دارنده اصول صریح و روشن ایشان است، خاطرنشان کردند: کسانی که مدعی طرفداری و پیروی از امام (ره) هستند باید به این اصول نیز پایبند باشند و نمی توانند از یک طرف ادعای دنباله روی از امام را مطرح کنند ولی از طرف دیگر با سرمایه‌داری جهانی موافق و از مسؤولیت در نظام اسلامی در پی کسب منافع شخصی باشند و برای عدالت اجتماعی نیز هیچ ارزشی قائل نشوند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه امام (ره)، دین و ایدئولوژی را پایه و اساس سیاست و حکومت می دانستند، افزودند: نمی توان شعار طرفداری از امام داد اما بدنبال جداسازی ایدئولوژی از سیاست بود و در همان مسیر ایدئولوژی زدائی آمریکاییها حرکت کرد.

رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه غربیها با وجود شعار ایدئولوژی زدائی و دوری از تعصب، بر سر اصول و مبانی خود بسیار متعصب هستند، افزودند: هنگامی که به غربیها در خصوص برخی اقدامات غلط آنها اعتراض می شود می گویند ما براساس اصول خود عمل می کنیم اما در مورد نظام اسلامی خواستار دست کشیدن از اصول و ایدئولوژی هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تکرار حرفهای غربیها را از جانب برخی افراد با ادعای پیروی از امام (ره) ناسازگار دانستند و تأکید کردند: ما باید بدون تعارف و همانند امام (ره) در حفظ مرزهای اعتقادی و اصول خود صریح باشیم و نگذاریم مرزهای اعتقادی کمرنگ شوند.

در این دیدار آقای محمدعلی انصاری رئیس ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان سال پیامبر اعظم (ص)، امام خمینی (ره) را پیرو مکتب پیامبر و ادامه دهنده مسیر ایشان دانست و با تأکید بر لزوم پیروی از اندیشه های امام (ره) گفت: برنامه ریزیهای لازم جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) انجام و با تأکیدات و حمایتهای رئیس جمهور محترم، زمینه برای حضور بیش از یک میلیون شرکت کننده در این مراسم فراهم شده است، ضمن آنکه جمعی از شخصیتهای انقلابی و معروف جهان اسلام نیز برای این مراسم دعوت شده‌اند.

__________________________________________
سلام

قرار است زبانمان را اتو بکشیم و بگوییم سوم خرداد گرامی‏باد.
شاید قرار است حافظه تاریخی خودمان را از یاد ببریم و گرامی‏بداریم
سوم خرداد را.
لابد می‏خواهیم حافظه تاریخی مردم را به هیچ بگیریم و با ادعای فراوان سوم خرداد را گرامی‏بداریم.
نمی‏دانم...

راستی!
واقعا هیچ قانونی برای بیانیه‏دادن و تبریک‏گفتن و گرامی‏داشتن وجود ندارد؟
آخر چرا وجود ندارد؟
چرا کسانی که هیچ اهمیتی به سرخی خون ریخته هزاران غنچه نشکفته باغ خمینی نمی‏دهند می‏توانند برای جا کردن خویش در دل مردمان، بیانیه‏های طویل بدهند؟
اختصاصی به
سوم خرداد هم ندارد، 22 بهمن و روزهای دیگر هم همین چهره عذاب‏آور و مزورانه را می‏توان به راحتی دید.

فتح خرمشهرفتح خرمشهرفتح خرمشهرفتح خرمشهرفتح خرمشهر

این بار نمی‏دانم را اول بند می‏نویسم.
نمی‏دانم...
امام گفته بود:
خرمشهر را خدا آزاد کرد.
واقعا آن‏ها که کلام امام را در کنج خانه‏های‏شان بایگانی کردند و گهگاه به تناسب پرستیژ از آن استفاده کردند، حق دارند دم به دم بیانیه‏های آتشین بدهند که
سوم خرداد فلان و فلان؟

قرار شده مصداق مشخص نیاورم اما به همه آنان که افکار امام را به تناسب توهمات خودشان ذبح کردند می‏گویم که:
به گوش باشید!
فرزندان انقلاب در روز جزا از شما نخواهند گذشت، چرا که رفتار و گفتار و افکار امام هدیه‏ای بود که باید در اختیارشان می‏نهادید و ...
بگذریم...

سوم‏خرداد مبارک نیست وقتی که فرهنگ تبلیغ شده از سوی بنگاه‏های فرهنگی جمهوری اسلامی، بیگانه از رفتار سفرکردگان دیار یار است.
نیست، به خدا نیست.
اشکال نداره، شما راحت باشید، بیانیه بدهید، اگه خواستید بزرگداشت و سمینار و کنفرانس بگیرید اما همون‏جا به جای بیرون ریختن احساسات یه روزه‏تون، رفتار خودتون رو تحلیل کنید.
ببینید چقدر رفتار شما که دم از امام و انقلاب می‏زنید، شبیه اون چیزاییه که مبارزان جبهه دفاع از اسلام توی وصیت‏نامه‏هاشون گفتن.

سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر، نماد پایداری و ایستادگی مردانه مردمی که همه‏چیزشان را و از همه مهم‏تر جان پاکشان را به پای انقلاب و امام پرپر کردند.

اما کاش ...

یاعلی


نوشته شده در  سه شنبه 85/3/2ساعت  9:54 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()

سلام

1- این، یک یادداشت کاملا غیرسیاسی است.
2- سخنان آیت‏الله جنتی درباره نامه رییس‏جمهور به بوش واقعا حرصم را در آورد.
3- همان احساسی را داشتم که شنیدن آن جمله جالب و جالب آیت‏الله‏مشکینی در وجودم زنده کرد.
4- با نامه آیت‏الله کروبی جالب هم موافق نیستم.
5- به آیت‏الله جنتی: حقیقت نیازمند غلو نیست، آیا فردای محشر می‏توانید از این کلامتان دفاع کنید؟
6- جالبی قضیه آن‏جاست که صداوسیما هم طبق معمول اقدام به سانسور سخنان خطیب جمعه تهران کرد.

دعا کنید برایم که به شدت محتاجم مخصوصا امروز و فردا و ...

خدای‏نگهدارتان. 

++    ++    ++   ++    ++ 

طرح صلوات برای سلامتی حضرت‏ولی‏عصرعجل‏الله‏تعالی‏فرجه‏الشریف

+ ماهواره‏رو‏ ول‏کن، تلویزیون‏رو بچسب

+ آقای افروغ متاسفم! 


نوشته شده در  پنج شنبه 85/2/28ساعت  7:49 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()

سلام

امروز روز شهادت بانوی کرامت اهل بیت است.
کاش دل‏ بیچاره و فقیرمان دستی برای دراز کردن داشت تا دریای مهر و بلندای شکوه معصومه‏سلام‏الله‏علیها را دریابد.
کاش چشمان خواب‏زده و خداگریزمان،‏ زلال نگاه گرمابخش گل زیبا و روح‏نواز بستان نبوی را می‏فهمید.
نمی‏دانم.
معصومه! تو دریای مهر و نوری، اما من آب‏باریکه‏ تمنای نیازمندانه از ساحت تو را حتی ندارم.
ما را نیز به نگاهی مهمان قبل الاهی‏ خویش کن.
بس است،‏ می‏ترسم اشک‏هایم بریزد آن‏هم توی کافی‏نت.

1- قصد داشتم بعد از این‏که رفتم پیش دکتر و از شر ارتودنسی لعنتی خلاص شدم، بیام و خوشحالیم رو بریزم اینجا.
2- توی تاکسی به این فکر بودم که نکنه این خوش‏حالی با شهادت حضرت معصومه‏سلام‏الله‏علیها منافات داشته باشه.
3- رفتم دکتر، باز هم بداخلاقی چندش‏آور اون خانم همکار دکتر، یه ربع انتظار و تماشای پاهایی که جلو و عقب می‏شدند، بالاخره خلاصی از شر یک و نیم ساله ارتودنسی و در پایان افتادن در چاهی اعصاب‏خوردکن‏تر و دردناک‏تر به نام ارتودنسی متحرک آن‏هم برای حداقل چهار ماه.
4- خدایا شکرت که شبهه رو از بین بردی و باعث شدی که توی این روزای شهادت قلبا ناراحت باشم.(یه خورده بامزه شد نه؟

5- واقعا نمی‏دونم درباره بعضی از حرکات زننده آقای رییس‏جمهور چی بگم.
6-
قبلا با خودم عهد کرده بودم که اشتباهات دولت رو حتی اگه توی مدیریت‏های جزء هم باشه، جز احمدی‏نژاد به پای هیشکی ننویسم.
7- اون وقتا فکر می‏کردم کسی که دست رهبر رو موقع تحلیف ببوسه معنی‏ش اینه که یه کار رو در صورتی انجام میده که مطمئن باشه (به قول خودش) آقا اون کار رو بخاد اما
8-
مهم نیست، کم‏کم به خودم می‏قبولونم که سیاسیت یعنی همین، بی‏پروایی احمقانه+توجیه اشتباه‏ها

دعا کنید برایم.
یاعلی

+ این یادداشتم را در وبلاگ حمایت از دولت عدالتخواه بخوانید ++
+ بهره‏بردن از طرح صلوات برای سلامتی حضرت‏ولی‏عصر‏عجل‏الله‏تعالی‏فرجه‏الشریف++


نوشته شده در  دوشنبه 85/2/18ساعت  10:52 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()

<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازار مؤمن است یا مستکبر؟
دِ زود باش
بهانه‏ای به نام «دعوت»
[عناوین آرشیوشده]